Obróbka mechaniczna silników spalinowych, regeneracja głowic samochodowych: Kielce "Auto Szlif" Wojciech Piotrowicz - Piotrowicz regeneracja głowic samochodowych Kielce

Szlifowanie, regeneracja
i serwis podzespołów samochodowych

Godziny otwarcia:

Pon-pt: 800 - 1700
Sobota: 800 - 1500

Nasza oferta

Regeneracja silników spalinowych

Regeneracja kadłuba silnika:
– szlif cylindrów: wytaczanie oraz honowanie cylindrów
w silnikach wszystkich typów –  silniki pojedyncze,
silniki rzędowe, silniki pochylone, silniki widlaste.
– tulejowanie cylindrów
– osiowanie – regeneracja podpór wału korbowego
(naprawa łoży panewek głównych).
– regeneracja otworów pod wałek rozrządu,
(jeżeli występuje on w kadłubie)
lub regeneracja otworów pod wałki balansujące

Szlif wału korbowego:
– sprawdzanie wału korbowego na pęknięcie
– szlify wałów korbowych
– polerowanie czopów wału korbowego
– szlif koła zamachowego
– ponadto prostowanie wałów korbowych.

Regeneracja korbowodu:
– regeneracja stopki korbowodu
– regeneracja główki korbowodu (wymiana tulejki i roztoczenie jej na wymiar katalogowy)
– sprawdzanie geometrii korbowodów i winklowanie.

Regeneracja głowicy:
– sprawdzenie głowicy na pęknięcie (ciśnieniowe sprawdzenie szczelności głowicy)
– planowanie głowicy
– obróbka gniazd zaworowych nożami profilowanymi i szlifowanie tarczami diamentowymi
– wymiana gniazd zaworowych
(również “gniazd zaworowych na gaz” z materiałów o podwyższonej wytrzymałości)
– sprawdzanie szczelności obrabianych gniazd
– szlif zaworów wszelkiego typu
– wymiana prowadnicy zaworowej
– wymiana uszczelniaczy
– osiowanie głowicy (łożyskowanie/regeneracja podpór wałka rozrządu)
– regulacja luzów zaworowych – może być konieczna jeśli wałek rozrządu występuje w głowicy

Usługi tokarskie i usługi frezarskie

Toczenie:
– toczenie tarcz i bębnów hamulcowych
– dorabianie lub przeróbki elementów metalowych
(prowadnice, gniazda zaworowe i tuleje cylindrowe oraz wszelkie króćce, przejściówki,
tulejki, dystanse, podkładki, śruby, redukcje, korki, kołki, zaślepki…).

Frezowanie:
– frezowanie kolektorów wydechowych (planowanie kolektorów)
– wykręcanie urwanych szpilek lub świec żarowych
– wyjmowanie wtrysków
– wycinanie nakrętek komór wstępnego spalania
– frezowanie wg zamówień Klienta lub rysunku technicznego.
– redukcja gwintów np. pod korek spustowy w misce olejowej

Spawanie

Spawanie aluminium w osłonie argonu:
– głowice, miski olejowe, obudowy skrzyń biegów, osprzęt silnika.
– napawanie ubytków głowicy silnika.

Spawanie tradycyjne:
– wszelkie przedmioty ze stali

Obróbka elementów po spawaniu:
– np. regeneracja powierzchni pod łożyska w piastach, półosiach i w korpusach

Prace szlifierskie

Szlifowanie na płasko
– np. planowanie kolektorów wydechowych, szlif dekli od pomp wodnych, olejowych
oraz podkładki dystansowe, “sitka” do maszynek itp.

Szlifowanie zewnętrznych powierzchni walcowych (bez otworów):
– np. tłoki siłowników hydraulicznych i pneumatycznych

Copyright Obróbka mechaniczna silników spalinowych, regeneracja głowic samochodowych: Kielce "Auto Szlif" Wojciech Piotrowicz Projekt i wykonanie: Mediamagic.pl